I love my friends! <3

Nu är jag hem kommen från två helt jätte bra dagar :) Eller jag kom hem för några timmar sen. Japp, gårdagen spenderades hela dagen på Tärnö. Blev träning, bad och en massa sol. Va jätte kul men "stranden" vi va på va inte jätte bra för när man skulle bada så va det fullt med stenar på botten. Haha vi listade ut att balans sinnet inte va det bästa när vi va tvungna att gå på alla hala stenar haha ^^

Sen åkte vi hem till Elina där vi såg två filmer :) hundpensionatet och brudens bäste man. De va bra haha. Sen bara kåg vi snackade typ några timmar innan vi somnade. Vaknade halv tolv och nu så sitter jag på mitt rum med en kall cola medans våra gäster är med pappa, Emma och mamma och lägger i kräftburar. Jag tycker inte det är så spännande så jag struntade i det :p sen ska vi grilla lite och sen vet jag inte :p

Men en sak som är säker är att jag har riktigt ont på ryggen efter att jag brände mig igår :/  Kram <3

Tog inga bilder igår men detta är en bild från förra året när jag va ute på havet :)

Kommentarer
Postat av: Adina

SÄLJER MIN IPOD! intresserad? kolla in mitt senaste inlägg, snälla (:<3

2009-08-08 @ 18:12:23
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Elina

Älskar dig!!! de va skitkul fast mab va lite seg idag x) Men du blev ju brum iaf ;) <333

2009-08-08 @ 19:13:21
URL: http://fotbollochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0