Shopping!

Nu har jag precis kommit hem efter en hel lång dag på stan. Det är verkligen helt annorlunda här en vad det är hemma, ett helt annat tempo. Men iaf så har jag hittat en hel del. Orkar inte visa nu men jag kanske gör det sen :p Men en sak som är riktigt dålig är att jag inte hittade Gina Tricot på hela dan. Nån som kan förklara? haha nej men tror att vi vet ungefär vad det är men när jag skulle visa vägen så kom vi till en T station som var stängd och sen så va det en Mc donalds där och jag bara: Men där är Mc Donalds nu vet jag  var vi är! Och mamma bara det finns typ tusen Mc i stan. Nu ska vi till DN galan och titta! hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ilona

sv: Tack tack :)

2009-07-31 @ 23:28:20
URL: http://ilonaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0